I on Retail neemt Elan Keukens & Koken over

Begin februari is de activa van Elan Keukens & Koken te Eemnes overgenomen door I on Retail. Elan Keukens & Koken stond bekend als gerespecteerde keuken- en kookspeciaalzaak in en rondom ’t Gooi. Na jarenlange trouwe dienstverlening hebben de eigenaren moeten besluiten om de bedrijfsactiviteiten te beëindigen.

elan logoEEMNES – De materiële en immateriële activa is in goed overleg met curator Dhr. R. H. Smink overgenomen door I on Retail. I on Retail stelt zich als vertrouwenspartner op naar de eigenaren, onderhoud contact met leveranciers en zorgt voor correcte afhandeling van de reeds gemaakte afspraken met de klanten van Elan Keukens & Koken. Door de slagvaardige aanpak en open communicatie wordt de schade intern en extern zoveel mogelijk beperkt. Bestaande relaties worden, daar waar er behoefte is, uitgenodigd om contact op te nemen. Meer informatie is te vinden op www.elankeukens.nl.


Keukenconcept | Long island kitchens

Long Island Kitchens zijn geinspireerd door de natuurlijke omgeving. Met ambachtelijke perfectie en natuurlijke materialen worden deze tijdloze keukens gemaakt om zo het vakantiegevoel te krijgen in de keuken. Pure materialen en doordacht eenvoud. Onderscheidend van klassieke en moderne keukens die de markt reeds biedt.





Full turnkey | Walwoningen Oisterwijk

Andasco walwoningen

De meest recente uitvoering is het Walwoningen project in Oisterwijk. Negentien starters woningen in de prijscategorie rond de € 190.000 zijn compleet afgebouwd en ingericht. Dit resulteerde in 100% verkochte woningen binnen drie maanden na de creatie en realisatie van het concept. En alles geheel zonder een makelaar. Gezamenlijk met Aannemers Combinatie Moergestel (ACM) heeft I on Retail Klaar met Klussen opgezet; de werknaam die werd gecommuniceerd naar woningzoekenden. De verfrissende lay out en op conversie gerichte marketingtools zorgden voor veel vraag. Ook PR stunts zorgden voor de nodige (gratis) exposure in en rondom Oisterwijk. Momenteel is het nieuwe project Moersmidden gestart met 58 woningen.


..

Afbeelding2.png


Crossmediale campagnes

100PNL logoIn nauwe samenwerking met 100%NL zijn er diverse crossmediale campagnes opgezet. Alle kanalen die zijn ingezet, waaronder zoekmachinemarketing, radio, email nieuwsbrieven en landingspagina’s, zijn nauwlettend gemeten in de vorm van een dashboard. Zo is er gemeten hoeveel rendement de verschillende kanalen opleveren en op welke wijze er nog meer rendement te behalen valt voor de toekomstige campagnes.